© Aksaray Portal 2021

Aksarayspor’da üç futbolcu yeni takımlarına transfer oldu

68 Aksaray Belediyespor, yeni sezon öncesinde üç futbolcu ile yollarını ayırdı.

68 Aksaray Belediyespor, yeni sezon öncesinde kadro çalışmalarına ilişkin kararlar vermeye başladı. Kulüp, geçtiğimiz sezon siyah beyazlı takımda forma giyen Onur Ural, Kıvanç Küçükkarış ve Alperen Kuyubaşı ile yollarını ayırdı.

Yeni adresleri belli oldu

Ural, 24 Erzincanspor’a, Küçükkarış 52 Orduspor’a ve Kuyubaşı da 1461 Trabzon’a transfer oldu.

Üç futbolcudan boşalan mevkilerin nasıl doldurulacağı merakla beklenirken, taraftarlar arasında henüz transfer yapılmaması ve sessizlik hali tartışmalara yol açtı. Taraftarlar, yönetimin bir an önce harekete geçerek takımı güçlendirecek adımlar atmasını bekliyor.

Haber: Kemal Onur Atalay

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER