Kaymakam Göksun, Yeşiltömekliler ile helalleşti
AKSARAYGörev süresinin sona ermesi dolayısıyla veda ziyaretlerini sürdüren Kaymakam Bilal Göksun, Yeşiltömek köyü sakinleriyle hasbihal ederek helallik aldı.
Aksaray’ın Sultanhanı ilçesi Kaymakamı Bilal Göksun, ilçedeki görev süresinin sona ermesi dolayısıyla gerçekleştirdiği veda ziyaretleri kapsamında Yeşiltömek köyünü ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi.
Yeşiltömek halkıyla samimi vedalaşma
Köy sakinleriyle samimi bir ortamda sohbet eden Kaymakam Göksun, vatandaşların talep ve görüşlerini dinleyerek hasbihalde bulundu. Görev yaptığı süre boyunca kendisine gösterilen ilgi ve misafirperverlikten dolayı teşekkür eden Göksun, Yeşiltömek halkıyla vedalaştı.
Ziyaret sırasında birlik ve beraberliğin önemine dikkat çeken Kaymakam Göksun, köy sakinlerine sağlık, huzur ve bereket dolu günler temennisinde bulundu.
Vatandaşlar da Kaymakam Göksun’a ilçeye ve köye yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür ederek yeni görev yerinde başarılar diledi. Gerçekleştirilen ziyaret, iyi dileklerin paylaşılması ve hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.
Haber: Aynur Altunışık
İlginizi Çekebilir