Yargı camiası Balcı Ormanı'nda buluştu
AKSARAYAksaray'da yargı camiası Balcı Ormanı'nda bir araya geldi.
Aksaray’ın doğal güzellikleriyle bilinen Ortaköy ilçesine bağlı Balcı Mahallesi, hafta sonu anlamlı bir ziyarete ve doğa etkinliğine ev sahipliği yaptı.
Aksaray yargı camiasının üst düzey isimleri ve ilçe protokolü, Balcı Ormanı’nın eşsiz atmosferinde bir araya geldi.
Yargı camiasından Balcı’ya çıkarma
Balcı Mahallesi Muhtarı Ali Akbulut’un ev sahipliğinde gerçekleşen ziyarete; Aksaray Cumhuriyet Başsavcısı Osman Köse, Adli Yargı Adalet Komisyonu Başkanı Gökhan Oflaz, Ortaköy Kaymakamı Ahmet Karatepe ile Aksaray Adliyesi’nde görev yapan çok sayıda hâkim, savcı ve adliye personeli katıldı.
Doğanın Kalbinde Huzurlu Yürüyüş
Etkinlik kapsamında, bölgenin oksijen deposu olarak bilinen Balcı Ormanı’nda bir doğa yürüyüşü gerçekleştirildi. Protokol üyeleri, bir yandan doğanın tadını çıkarırken bir yandan da mahalle sakinleriyle hasbihal etme fırsatı buldu.
Şehrin yoğun gündeminden uzak, yeşilin her tonunun eşlik ettiği yürüyüşte renkli anlar yaşandı.
Muhtar Akbulut’tan teşekkür mesajı
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Balcı Mahallesi Muhtarı Ali Akbulut, konuklarını ağırlamaktan onur duyduklarını belirterek, "Cumhuriyet Başsavcımız Sayın Osman Köse, Adalet Komisyonu Başkanımız Sayın Gökhan Oflaz ve beraberindeki kıymetli yargı mensuplarını mahallemizde ağırlamak bizler için büyük bir mutluluk vesilesi oldu. Ortaköy Kaymakamımız Sayın Ahmet Karatepe’nin de eşlik ettiği bu anlamlı yürüyüş etkinliğinde hem doğanın tadını çıkardık hem de istişarelerde bulunduk. Nazik ziyaretleri ve bizleri onurlandırdıkları için şahsım ve mahalle halkım adına tüm misafirlerimize şükranlarımı sunarım" dedi.
Haber: Harun Atalay
İlginizi Çekebilir