© Aksaray Portal 2021

Bir haftada 4 binden fazla vatandaşa şifa dağıtıldı

Aksaray ADSM’de son bir haftada 4 bin 588 poliklinik hizmeti verildi.

Aksaray Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (ADSM), 15-21 Haziran 2026 tarihleri arasında sunduğu sağlık hizmetlerine ilişkin verileri kamuoyuyla paylaştı. Merkezde bir haftalık periyotta 4 bin 588 poliklinik hizmeti verildi.

1.028 diş çekimi işlemi yapıldı

Bir haftalık süreçte merkezde toplam 4 bin 588 poliklinik muayenesi gerçekleştirildi. Hastalara yönelik tedavi hizmetleri kapsamında 1.043 dolgu, 341 kanal tedavisi ve 1.028 diş çekimi işlemi yapıldı.

Protez hizmetlerinde de önemli sayılara ulaşıldı

Verilere göre aynı dönemde 493 sabit protez ve 99 hareketli protez uygulaması gerçekleştirildi. Ayrıca estetik ve fonksiyonel diş tedavilerinde kullanılan 56 implant işlemi de başarıyla tamamlandı.

Haber: Eylül Vurgun

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER