
Aksaray’da 86 bin 180 öğrenci karne heyecanı yaşayarak, tatile girmenin sevincini yaşadı.
Aksaray'da 2025-2026 eğitim öğretim yılı, il genelindeki 520 okul ve eğitim kurumunda düzenlenen karne törenleriyle sona erdi. Yaklaşık dokuz ay süren eğitim maratonunun ardından 86 bin 180 öğrenci karne almanın heyecanını yaşarken, 7 bin 450 öğretmen de bir yılı daha başarıyla tamamlayarak yaz tatiline başladı.

Sevinç dolu anlar yaşandı
Öğrenciler, yıl boyunca gösterdikleri emeklerin karşılığını karnelerini alarak alırken, okullarda düzenlenen karne programlarında sevinç dolu anlar yaşandı. Veliler de çocuklarının bu heyecanına ortak oldu.

Aksaray İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, eğitim öğretim yılının başarıyla tamamlanmasında emeği bulunan öğretmenlere, öğrencilere ve velilere teşekkür edildi. Açıklamada, “2025-2026 Eğitim Öğretim Yılını ilimiz genelindeki 520 okul ve kurumda görev yapan 7 bin 450 öğretmenimiz ve 86 bin 180 öğrencimizle başarıyla tamamlayarak yaz tatiline giriyoruz. Emek veren tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve velilerimize teşekkür ediyor; sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diliyoruz” ifadelerine yer verildi.
Yeni eğitim öğretim yılı öncesinde öğrencilerin hem dinlenmeleri hem de sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle kendilerini geliştirmelerinin önemine dikkat çekilirken, öğretmenlerin de yeni döneme hazırlık sürecinde yaz tatilini değerlendireceği belirtildi.
Haber: Eylül Vurgun



























Yorum Yazın