ASÜ Tıp Fakültesi basketbolda zirvede

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
ASÜ Tıp Fakültesi basketbolda zirvede
ASÜ 20. Yıl Spor Şenlikleri’nde Tıp Fakültesi Erkek Basketbol Takımı, üstün performansıyla şampiyonluğa ulaştı.

Aksaray Üniversitesi (ASÜ) 20. Yıl Spor Şenlikleri kapsamında düzenlenen basketbol turnuvasında, Tıp Fakültesi Erkek Basketbol Takımı şampiyon oldu. Turnuva boyunca sergilediği üstün performans, mücadele azmi ve güçlü takım ruhuyla dikkat çeken Tıp Fakültesi takımı, rakiplerini geride bırakarak zirveye adını yazdırdı.

ASÜ Tıp Fakültesi basketbolda zirvede

Hocalara teşekkür edildi

Elde edilen bu şampiyonluk hem fakülte camiasında hem de üniversite genelinde büyük bir gurur kaynağı oldu. Başarıda emeği bulunan sporcuların yanı sıra, takımın gelişiminde önemli katkıları olan Ahmet Bülent Turhah ve Yasin Altınsoy da teşekkürle anıldı.

Haber: Eylül Vurgun


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Bölgenin en i̇yi masa tenisçileri Aksaray'da belirlenecekÖnceki Haber

Bölgenin en i̇yi masa tenisçileri Aksara...

Aksaraylı yetiştiricilere kuzu ve oğlak destekleme müjdesiSonraki Haber

Aksaraylı yetiştiricilere kuzu ve oğlak...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar