Bir haftada 4 binden fazla vatandaşa şifa dağıtıldı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Bir haftada 4 binden fazla vatandaşa şifa dağıtıldı
Aksaray ADSM’de son bir haftada 4 bin 588 poliklinik hizmeti verildi.

Aksaray Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (ADSM), 15-21 Haziran 2026 tarihleri arasında sunduğu sağlık hizmetlerine ilişkin verileri kamuoyuyla paylaştı. Merkezde bir haftalık periyotta 4 bin 588 poliklinik hizmeti verildi.

1.028 diş çekimi işlemi yapıldı

Bir haftalık süreçte merkezde toplam 4 bin 588 poliklinik muayenesi gerçekleştirildi. Hastalara yönelik tedavi hizmetleri kapsamında 1.043 dolgu, 341 kanal tedavisi ve 1.028 diş çekimi işlemi yapıldı.

Protez hizmetlerinde de önemli sayılara ulaşıldı

Verilere göre aynı dönemde 493 sabit protez ve 99 hareketli protez uygulaması gerçekleştirildi. Ayrıca estetik ve fonksiyonel diş tedavilerinde kullanılan 56 implant işlemi de başarıyla tamamlandı.

Haber: Eylül Vurgun


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Liseli yetenekler kulakların pasını sildiÖnceki Haber

Liseli yetenekler kulakların pasını sild...

Aksaray’da üç gün boyunca bilim ve teknoloji rüzgârı estiSonraki Haber

Aksaray’da üç gün boyunca bilim ve tekno...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar