
Aksaray Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından kurumlar arasındaki dayanışmayı artırmak amacıyla düzenlenen Kurumlar Arası Veteranlar Voleybol Turnuvası'nda kazananlar ödüllerine kavuştu.
Aksaray Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen Kurumlar Arası Veteranlar Voleybol Turnuvası, haftalar süren çekişmeli karşılaşmaların ardından tamamlandı.
.jpg)
Kurumlar arasındaki iş birliği ve dayanışmayı güçlendirmek, sporun birleştirici gücünü ön plana çıkarmak amacıyla gerçekleştirilen turnuvada, farklı kamu kurumlarından oluşturulan veteran takımlar şampiyonluk için mücadele etti.

Heyecan dolu müsabakaların ardından dereceye giren takımlar düzenlenen ödül töreninde kupa ve madalyalarını aldı. Turnuva boyunca centilmence mücadele sergileyen sporcular, izleyenlere keyifli anlar yaşattı.

Tüm kurumları ve dereceye giren takımları tebrik etti
Aksaray Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, organizasyonun kurumlar arasındaki dostluk bağlarını güçlendirdiğini belirterek, turnuvaya katılan tüm kurumları ve dereceye giren takımları tebrik etti. Açıklamada, sporun yaygınlaştırılması ve kurumlar arası sosyal etkileşimin artırılmasına yönelik benzer organizasyonların sürdürüleceği ifade edildi.
Haber: Eylül Vurgun






























Yorum Yazın