Veteranlar Voleybol Turnuvası’nda kupalar sahiplerini buldu

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Veteranlar Voleybol Turnuvası’nda kupalar sahiplerini buldu
Aksaray Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından kurumlar arasındaki dayanışmayı artırmak amacıyla düzenlenen Kurumlar Arası Veteranlar Voleybol Turnuvası'nda kazananlar ödüllerine kavuştu.

Aksaray Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen Kurumlar Arası Veteranlar Voleybol Turnuvası, haftalar süren çekişmeli karşılaşmaların ardından tamamlandı.

Veteranlar Voleybol Turnuvası’nda kupalar sahiplerini buldu

Kurumlar arasındaki iş birliği ve dayanışmayı güçlendirmek, sporun birleştirici gücünü ön plana çıkarmak amacıyla gerçekleştirilen turnuvada, farklı kamu kurumlarından oluşturulan veteran takımlar şampiyonluk için mücadele etti.

Veteranlar Voleybol Turnuvası’nda kupalar sahiplerini buldu

Heyecan dolu müsabakaların ardından dereceye giren takımlar düzenlenen ödül töreninde kupa ve madalyalarını aldı. Turnuva boyunca centilmence mücadele sergileyen sporcular, izleyenlere keyifli anlar yaşattı.

Veteranlar Voleybol Turnuvası’nda kupalar sahiplerini buldu

Tüm kurumları ve dereceye giren takımları tebrik etti

Veteranlar Voleybol Turnuvası’nda kupalar sahiplerini buldu

Aksaray Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, organizasyonun kurumlar arasındaki dostluk bağlarını güçlendirdiğini belirterek, turnuvaya katılan tüm kurumları ve dereceye giren takımları tebrik etti. Açıklamada, sporun yaygınlaştırılması ve kurumlar arası sosyal etkileşimin artırılmasına yönelik benzer organizasyonların sürdürüleceği ifade edildi.

Haber: Eylül Vurgun


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Eskil’de 39 hafız için icazet merasimi düzenlendiÖnceki Haber

Eskil’de 39 hafız için icazet merasimi d...

Aksaray UMKE'den mağarada nefes kesen tatbikatSonraki Haber

Aksaray UMKE'den mağarada nefes kesen ta...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar