
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO’nun teslim alınan ürünlerin bedellerini ödemeye başladığını açıkladı.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) tarafından yürütülen 2026 yılı hububat alım kampanyasında ilk ödemelerin üreticilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını açıkladı.
Bugün itibarıyla ödemeler başlıyor
Bakan Yumaklı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde teslim edilen ürünlerin bedellerinin bugün itibarıyla çiftçilerin hesaplarına yatırıldığını belirtti.
Alımlar 211 noktada devam ediyor
TMO’nun hasat sezonu boyunca üreticilerin yanında olmaya devam edeceğini vurgulayan Yumaklı, alımların şu anda ülke genelinde 211 noktada sürdüğünü, hasadın yoğunlaşmasıyla birlikte alım noktası sayısının 600’e çıkarılacağını ifade etti.
Bakan Yumaklı, TMO’ya teslim edilen ürünlerin tamamının alınacağını belirterek, ürün bedellerinin teslim tarihinden itibaren 21’inci günden başlayarak üreticilerin hesaplarına aktarılmaya devam edeceğini kaydetti.
“Çiftçimizin emeğini korumaya devam edeceğiz”
Yumaklı paylaşımında, “Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz” ifadelerini kullanarak üreticilere destek mesajı verdi.
Haber: Aynur Altunışık





























Yorum Yazın