
Aksaray Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, üreticilerin kaliteli tohum kullanarak verimlerini artırmalarına katkı sağlayacak Tohum Eleme ve Paketleme Tesisi'nin hizmete başladığını duyurdu.
Aksaray Ziraat Odası tarafından hayata geçirilen Tohum Eleme ve Paketleme Tesisi, üreticilerin hizmetine açıldı. Konuya ilişkin açıklama yapan Aksaray Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, tesisin bugün itibarıyla faaliyetlerine başladığını belirterek çiftçilere hayırlı olması temennisinde bulundu.

Randevu sistemi devrede
Başkan Koçak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, tarımsal üretimin temelinde emek ve alın terinin bulunduğunu vurgulayarak, "Nasırlı ellerin, terlemiş alınların karşılığının bolluk ve bereket getirmesi dileğiyle" ifadelerine yer verdi.

Tohumluklarını elettirmek isteyen üreticilerin önceden bilgi alarak randevu oluşturmalarının önem taşıdığını belirten Koçak, çiftçilerin 0382 216 14 33 numaralı telefondan tesise ulaşabileceklerini kaydetti.
Üreticilere emeklerinden dolayı teşekkür eden Emin Koçak, yeni üretim sezonunun tüm çiftçilere bol kazanç ve bereket getirmesini diledi.

Haber: Aynur Altunışık






























Yorum Yazın