Tohum Eleme ve Paketleme Tesisi kapılarını açtı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Tohum Eleme ve Paketleme Tesisi kapılarını açtı
Aksaray Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, üreticilerin kaliteli tohum kullanarak verimlerini artırmalarına katkı sağlayacak Tohum Eleme ve Paketleme Tesisi'nin hizmete başladığını duyurdu.

Aksaray Ziraat Odası tarafından hayata geçirilen Tohum Eleme ve Paketleme Tesisi, üreticilerin hizmetine açıldı. Konuya ilişkin açıklama yapan Aksaray Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, tesisin bugün itibarıyla faaliyetlerine başladığını belirterek çiftçilere hayırlı olması temennisinde bulundu.

Tohum Eleme ve Paketleme Tesisi kapılarını açtı

Randevu sistemi devrede

Başkan Koçak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, tarımsal üretimin temelinde emek ve alın terinin bulunduğunu vurgulayarak, "Nasırlı ellerin, terlemiş alınların karşılığının bolluk ve bereket getirmesi dileğiyle" ifadelerine yer verdi.

Tohum Eleme ve Paketleme Tesisi kapılarını açtı

Tohumluklarını elettirmek isteyen üreticilerin önceden bilgi alarak randevu oluşturmalarının önem taşıdığını belirten Koçak, çiftçilerin 0382 216 14 33 numaralı telefondan tesise ulaşabileceklerini kaydetti.

Üreticilere emeklerinden dolayı teşekkür eden Emin Koçak, yeni üretim sezonunun tüm çiftçilere bol kazanç ve bereket getirmesini diledi.

Tohum Eleme ve Paketleme Tesisi kapılarını açtı

Haber: Aynur Altunışık


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Ağaçörenli kitap kurtları ve genç yönetmenlere ödülÖnceki Haber

Ağaçörenli kitap kurtları ve genç yönetm...

Ödemeler başladı! Üreticinin beklediği gün geldiSonraki Haber

Ödemeler başladı! Üreticinin beklediği g...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar