Sıfır Maliyete Dünya Gezisi

• A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
İspanya'dan yaya olarak yola çıkıp 3 yıl 5 aydır yürüyerek seyahat eden Yoram Ringoet ve kız arkadaşının şimdiki durağı Aksaray oldu.

Ringoet ve kız arkadaşı Izız, Bulgaristan'dan Türkiye'ye giriş yaptıktan sonra şehir şehir gezip Aksaray’a geldi. Ringoet (28), yolculuğu şu sözlerle anlattı: "Farklı insanları, kültür ve medeniyetleri daha yakından tanımak için 40 kiloluk çantamla yola çıktım. Hep yürüyoruz, otobüse, arabaya binmek yok.”

Türk insanlarının diğer insanlardan çok farklı olduğunu ve Türk yemeklerini çok sevdiğini söyleyen Ringoet, “ Türkiye çok güzel, burada insanlar çok misafirperver. Başka ülkelerden çok farklı, çok beğendim. Yemeklere bayıldım, özellikle de düğün yemeklerine. Mantı çok güzel.”

Ringoet :“Para Kullanmıyoruz”

Yürüyüşlerinde hiçbir şekilde para kullanmadıklarını söyleyen çift, “Para kullanmıyoruz, çadırda kalıyoruz. İnsanlar yardım ediyor, kıyafet ve yiyecek veriyorlar.”  Türkiye’de birçok yeri bu şekilde gezdiklerini dile getiren Ringoet, “İstanbul, Ankara, Nevşehir, Kahramanmaraş, Antep, Urfa, Mardin ve Diyarbakır’a gittik. Muğla çok güzel. Fethiye Antalya yolu çok dik, çok dik rampalar var, ağır çantalarla çıkıyoruz ama sorun değil, seviyoruz” şeklinde konuştu.

Yaklaşık 4 yıldır macera dolu yolculukta Ringoet’e eşlik eden Izız ise, “ Türkiye’yi çok sevdim doğal ve sıcak. İnsanlar çok sıcak, çok sevdim onları” şeklinde konuştu.

Hindistan gezisini yürüyerek tamamlayan çift, Türkiye’den sonra Irak, İran ve Pakistan’a gitmek istediğini dile getirdi. Haber: Kemal Onur Atalay

• 0
    ÜZGÜN
    KIZGIN
Jandarma Yaban Hayatı Koruma Faaliyetlerini SürdürüyorÖnceki Haber

Jandarma Yaban Hayatı Koruma Faaliyetler...

Pedallar, Veloturk ile çocukların bisiklet hayalleri için dönecekSonraki Haber

Pedallar, Veloturk ile çocukların bisikl...